Писмото до Дядо Коледа

Santa Claus
Arctic Circle
96930 Rovaniemi
Finland

Мили, Дядо Коледа,


Пише ти едно порастнало дете, което вече навърши 30. Сигурно ме помниш, когато още вярвах, че те има винаги ми носеше кукла и приказни книжки за далечни страни, принцове и принцеси. От 20 години насам, вече не вярвам в теб, но моля те, не се натъжавай! 

Все пак само някакви си броени часове ни делят от най-светлия празник, на който стават чудеса! За случая дори ти спретнах елха и поставих цветни лампички по прозорците, за да не ме забравиш! И, ако все пак се почудиш през кой комин да влезеш в Коледната нощ – обзалагам, се че ще доловиш аромата на най-вкусните коледни сладки. Направила съм ги специално за теб, така че хапни си до насита. J

И докато си хапваш сладко, сладко – прочети моите 3 желания:

1. Искам да подариш здраве на хората по целия свят, при това ако е възможно в неограничени количества. Да ти кажа честно, омръзна ми от модерни болести като например свински грип.
2. Искам всички бонбони и шоколади да ги напълниш с крем Щастие, това е по-добра идея от горчив шоколад.
3. Искам така да направиш, че лошите да станат добри, а добрите – още по-добри. Защото най-красивата музика за душата е добротата и би било прекрасно да свири във всеки от нас!!!

Благодаря ти, Дядо Коледа! Убедена съм, че ще се справиш!

Весела Коледа! J       

Таня   

Comments

Popular posts from this blog

Стокхолм през април и декември

Около Уранополи - Гърция

Бяла Черква, Родопите