ВНЕЗАПНОТО ПЪТУВАНЕ


Бягство. Това е първата дума за която се сещам когато помисля за това пътешествие. Бягство от сивотата на работата ми; бягството от вечните приказки за криза; бягство от кризата в личния ми живот.
The sudden trip" (внезапното пътешествие) така съм кръстила писанията и албумите си в Пикаса и то наистина беше такова.  
След като реших, че вече много ми е писнало от всичко и от всички, се ораганизирах за няма и десет дена. В момента , в който реших че тръгвам купих  самолетните билети. С гордост споделям, че платих само 250 евро за 5 полета в рамките на две седмици. Полетите бяха следните:
София – Милано
Милано – Аликанте
Аликанте – Барселона
Барселона – Бергамо
Бергамо – София
После отидох при шефа и си поисках отпуска – когато ме попита защо ми е необходима двуседмична отпуска му казах „Или взимам отпуска или напускам, така стоят нещата в момента, трябва да се махна, неиздържам в офиса”. А след получаването на подписаната молба за отпуска си резервирах и  хостелите. Така започна моето „внезапно пътешествие”.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Стокхолм през април и декември

Около Уранополи - Гърция

Бяла Черква, Родопите