Москва.Разходка с поглед вперен в балконите!

Прегледах повече от 200 снимки, които съм правила в Москва, но успях да намеря само 4 подходящи снимки с представители на московските балкони. Или нямат балкони или аз не съм ги снимала. Странно!!!
Сградата на МВР в Москва!
Една от многото сгради в сталинистки стил! 
Москва за първи път!
Из улиците на Москва. 
Москва, Червеният площад
Потърси си балкон...
Москва, Стария Арбат
Много ми хареса името "Шоколадница" 
Някъде из стария Арбат
Някъде из Стария Арбат
Гледката от балкона на хотел Украйна, Москва

Москва от 21 етаж!
В търсене на балкони! 


Comments

  1. Мисля си - балкони. Балконът вкъщи замества мечтаната от мен цветна градина. А в този студ московски - кой ти ползва балкони? Увеличаваш жилищната площ и се лишаваш от красота. Едното за сметка на другото. В Москва никъде не видях балкон с цветя, както у нас, например. Но пък винаги е правило впечатление, че руснаците обичат да подаряват цветя и имат страшно много магазини, където можеш да ги купиш. Дали така не компенсират липсата?

    ReplyDelete
  2. Нямам идея, но ти можеш да попиташ някои от твоите друзя!

    ReplyDelete
  3. Но какъв студ беше...помниш ли?

    ReplyDelete
  4. Когато им зададох този въпрос - за цветята, останаха учудени моите друзя. Оказа се, че за тях е непонятно как можеш да идеш например на среща с момиче и да не носиш цвете. Или да посрещнеш някого на летището или на гарата без букет. Обясниха ми, че така са възпитани - винаги да декларират уважение и да даряват късче красота. А сега се сети кога за последен път някой ти е подарявал цвете. А колкото до студа - дали може да се забрави?

    ReplyDelete
  5. Ами......май не се сещам...за 8-ми март..!!! Аз сама си подарявам, розички от градината на мама!

    ReplyDelete
  6. Ти сега общуваш с много руснаци. Сещаш ли се за други техни интересни особености, които да споделиш с нас?

    ReplyDelete
  7. Не знам дали е особеност, но руснаците (поне тези, с които общувам), са много открити и доверчиви. Тръгват да общуват с теб открито. Няма потайни мисли, няма я тази гадничка нагласа - дай да ни разхожда и да ни показва обекти, а ние после ще идем при строителя и ще я прецакаме. Няма такова нещо.
    И ако успееш да спечелиш доверието им, да ги убедиш, че техния проблем е и твой - считай, че си си намерил роднини. Даже и така казват: "ние вече си имаме роднина в България". И не забравят. Всяка година преди пристигането им започва едно звънене - къде съм, какво правя, ще се видим ли, ще им отида ли на гости, кога е удобно те да дойдат.А колко покани има да им отида на гости в Русия.......
    Открити и приятни хора са.
    А аз даже и не пия

    ReplyDelete
  8. Ха, ха, ха, ха "А аз даже и не пия". Много интересни неща споделяш!

    ReplyDelete
  9. Винаги съм си мислила, че просто незаслужено пренебрегваме Русия ,защото и от твоите снимки личи че хората има много какво да ни покажат като архитектура и като манталитет. Явно сме далеч както от едното, така и от другото за съжаление. Почти никой не говори за тези географски ширини, не се рекламира като тур дестинация, а не трябва да е така. Радвам се, че има хора които пишат за там и показват красотата на Москва като теб :)

    ReplyDelete
  10. Тази Шоколадница много съблазнително звучи :)

    ReplyDelete
  11. Москва е удивителен град. Три пъти съм ходила и всеки път откривах нещо различно.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Стокхолм през април и декември

Около Уранополи - Гърция

Бяла Черква, Родопите