Походът на вярата - село Борово, Родопите

Какво прави едно преживяване хубаво?
Мястото, на което си? Предизвикателството пред теб? Времето, денят? Или най-вече хората, с които си? Знам, че въпросите ми са риторични, но все пак си ги задавам, с риск да съм банална.
Времето, мястото, денят и най-вече хората, с които си, правят преживяванията различни и специални. Такъв беше и нашият поход на Еньов ден. Преживяване на духа, на волята (все пак да ходиш по чукарите след 2 часа сън не е най-лесното) и на споделената радост към природата. В тази статия няма да има много думи, защото думите и тяхното значение  са в снимките! Приятна разходка по червената пътека,  "На вярата", над село Борово!
Няма грижи, има само усмивки

Пътеката на Вярата
Вместо да се бориш с тъмнината запали свещ
Вместо да се бориш с тъмнината...запали свещ!
към овцата
Харесвам овцете
овцата
Цял ден се хиля
Колко пъти се усмихна днес? 
Стълба към небето
Стълба към небето!
Дизайн в гората
Чудесата стават всеки ден
Обичам
Love is all around
Има място за мъдрости
Търсещият намира
Любовта е наоколо
Дишай дълбоко
Дай ми разум
Преминаваме на жълтата пътека!
Не знаеш на какво си способен докато не опиташ
Не знаеш на какво си способен, докато не опиташ!

Comments

  1. Като лепнеш на природата табела "виж природата", гледащият какво вижда, природата или табелата?
    ставам все по-скептична към подобни "благи" послания, които сякаш с памук ми вадят душата и ми казват какво Трябва да мисля и чувствам...
    Убедена съм, че тази пътека само с малките стрелки за посоката би била напълно достатъчна да събуди вярата и усещането за величието на природата...

    ReplyDelete
  2. Знаеш ли...странно е че табелките извикват такава реакция в теб. Аз мисля, че са чудесна идея, не толкова заради посланията върху тях, а заради усмивките, които предизвикват. Поне в нас предизвикаха много усмивки и продължават да предизвикват. А природата...мисля че от другите снимки се вижда, че не ни трябват табели, за да усетим величието и красотата на природата!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Стокхолм през април и декември

Около Уранополи - Гърция

Бяла Черква, Родопите